WELCOME TO DUNIA NAKAL

Cerita Lucah Bini Orang

NEW ADULT TV
ONLINE STREAMING


Cerita Lucah Bini Orang

CERITA LUCAH BINI ORANG MA


alkisah...aku kerja jual PC kat KL.. biasenye bile  beli siap pasang  terus...so adela satu hari nie.. manager aku  perempuan die kate pegi antar pc  kat rumah nie,... so aku seperti  biase hantarlah.. mase tu first delivery pukul  10:15am (rumah  banglo setingkat)setelah picit loceng due tiga kali datang laa  akak  nie bukak pintu (mak aii pakai baju tidur ...jarang pulak tuu)...  aku pun  kate nak install PC... dia kate laki dia yang beli dia  tak tahu sangat pasal PC  nie... abih tu dia suruh pasang kat one  corner kat ruang tamu aku pun tanpa  melengah kan mase terus pasang...  die hilang kejap lepas tuu (..2minit) datang  bawak air orange..  aku masih lagi install pc.... lepas tu die terus pergi ke  laman  (depan hall tempat aku buat kerja..) dia berkebun... masa tuu laa  aku start intai body die... puulamak aku tak boleh bayang kan...boleh  nampak puting  dia hitam pekat size 30b agaknye... tapi bawah dia  pakai underware..warna putih  berbunga..Kih kih kih... dan satu  posisi yang paling aku tak tahan... dia  mencangkung depan aku....tanpa  ku sedari dekat 30 minit aku dok perati dia Pc  tak siap lagi aku  punye brader punyelah hansome mencanak... tiba -tiba dia  datang  kat aku tanye dah siap ke belum aku kate sekejap lagi siap le ...and  then  die tanye kalau nak belajar computer boleh tak aku ajar aku  cakap boleh je tapi  mungkin lain kali...mase tu die betul tepi  aku ... sempat gak aku tengok pattern  tetek dia...sambil cakap cakap mata aku macam dah kena program gerenti stop kat  tetek dia...  bila pandang dekat dekat dia nie macam jawa sikit putih...aku rase  dia perasan aku dok intai body dia...lepas habis install aku kate  aku akan call  die bila aku boleh datang ajar dia...Dua hari lepas  tuu boss aku balik perak...inie le peluang aku nak jumpe akak  tuu... aku cal die kate datang lee..  aku pun kemas kemas terus  gie rumah dia... sampai kali nie die dah ready tapi  kali nie pakai  selular pendek menampakkan peha die yang gebu hek.... paki  singlet  yang loose tuu.ternampak lah longkang buah dada die yang menggunung  tuu.  aku pun ape lagi start la mengajar... aku bagi die duduk atas kerusi aku  berdiri...fuhhh ! line clear giler babi... boleh  nampak clear tetek dia hitam  pekat.. time - time mengajar ashik  tengok benda tuu je..brader aku menagmuk kat  dalam tak tahan....tiba  tiba dengan tak sengaje brader aku pun terkena kat badan  die...ooops!!!dengan keadaan tengah keras pulak tuu. aku rase dia perasan...die  secara  sepontan gie tengok kat brader aku yang tengah mengamuk...aku ter  sipu-sipu try nak cover.. dia dengan sporting habis kata "rileks  laa .. tak kan  tak biase...". aku jawab "sorry la kak memang tak  sengaje...".. die jawab kalu  senagje pun tak pe...." aku pikir  eh ade can dengan akak niee....akak tu cakaap  lagi youu nie cute  lah.. ..aku jawab" tak de lah biase aje...belum habis aku  jawap  tangan kiri die tarik tangan tangan kanan aku letak kat tetek die...  puuHHH!!! gile babi... bagai nak meletup jantung aku... dia kate  ok tak die  punye... aku mase tuu hantu mane tah datang terus cakap  "POWER kak" ....die  gelak kat aku lalu die tarik tangan aku ...  masuk kebilik....fuuuuHHHHH giler  geng aku yang berbekalkan filem  blue yang aku pernah tengok....ter pakse meng  hadapi wanita yand berpengalaman cam die...sampai kat dalam die terus bukak baju  die  ...seh!!!! macam bintang filem blue indon yang pernah aku tengok....wui!!  gile beb tetek die hitam montok.. aku sikit lagi nak meletup ...  tapi aku  control...lepas tuu die pelan - pelan bukak baju aku...  aku macam org bodoh ikut  je ape die buat...lepas tuu dia rase  brader aku dari luar... fuuh besar  katanye.... die terus buka  seluar aku ....aku tingal uderware saje dengan batang  aku mencodak  keras gile...dia mula meramas bontut aki fuh berderau badan aku  dibuatnye...dan dia terus menyelinap masuk kat bontut lalu menarik  spender aku  kebawah ter sergamlah brader joe aku yang boleh tahan besarnye.. dia pun mula  start jilat... YeeeHaaa fuii sedap gile  beb... aku yang tangan tengah sejuk  bodoh nie terus menyusap belakang  die....dan terus gie kat tetek die..."mygoat  gebu giler tetek  die....lepas tu dia baring kan dirinye dan terus bukak seluar  pendek....sehh!!!!  bulu die kemas lurus teratur diatas cipap yang tembam..  huih!!!  geng tobat semenjak habis SPM tak pernah aku rajin taip banyal cam  nie...bagai nak tercabut...tangan aku naip...kalau tak kerana aku suke bace  cerita org... mati hidup balik aku tak habis kan  cerita aku... tapi bile aku bayangkan berapa juta org akan sumpah  aku kalau aku tak habis cerita aku  nie...suei! aku 44 hari baik  aku terus kan.... aku oun tanpa melengah kan masa  terus gie cium  hutan lipu lintang akak tuu. fuh bau die one kind punye masm  tapie  best....aku terus jilat puki die. pade ketika itu lidah aku bertindak  cemerlang lebih baik dari kereta company aku punye wiper!!!..  dok jilat punye jilat die start bunyi sound effect...seh lagi  laa gua tak tahan.. dalam 5 minit  cam tuuaku rase peha die bergetar  macam kena karen.. aku terus kan niat murni  meng ..Wiper bijinya...die  terus mengerang dan mengapit kepala ku dicelah kaang  kangnye.....tak  boleh bernafas gak aku mase tuu... fuhhh terel gak aku for the  first  time teji pukiorang... dia kemudian kate Ma....! ooops hampir tersebut  nama aku mampus mak aku marah...die kate M come on tolong fuck  die...aku pun  pelan pelan ambik bantal letak bawah punggung die  seperti cerita - cerita kawn  aku yg dah berpengalaman...cari lubang  punye cari susah lak nak masuk..ciss  memalukan kaum..dia gelakkan  aku lalu dia pegang gi joe aku masuk piku  die.....sehhhh!!!!!fuiiiii!!!  sedap nye masuk kat dalam...undefine word...masuk  tolak masuk  tolak dalam 5 minit aku tak tahan terus pancut....fuh!!! lepas 2  minit camtuu hantu raye aku datang balik terus on lagi..kali nie  die kat atas.lak... aku tahan dan main tetek die...fuii bestnye  main punye main ade la  3..4 kali aku pancut...lepas dari hari  tuu aku selalu le lepak kat rumah die ..  laki die buisness man  selalu outstation ... selalu nye bile keluar atau ape die  yang  belanje aku.. tapi the next year tuu laki die dapat job dekat Kelantan..  die pun ikut sekali... tapi baru dua minggu lepas aku dapat tahu  die dah cerai  ngan laki die tapi dah anak satu...mase nie gua  dah kawin beb.. tarak berani nak  start project balik... so berakhirlah  cerita aku ..nak percaya tak nak nasib luu  lee janji gua happy...tapi  nasihat aku kat korang belum kawin lantak pii laa nak  buat ape  tapi dah kawin jangan buat hal... cerita nie aku ade cerita kat  sepupu  aku nie yang asik keluar masuk serenti...aku tanye die  ape yg paling best kat  dunia nie dia kate dadah...aku cakap bahlol  lah kalau.. dia cakap cam tu  ...giler beb bahlul betul penagih  nie memening kan kepala sampai jadi macam tuu  kan ke bangang namenye....oklah  sampai tuuje tapilater aku ade cerita lagi tapi nantilah aku storyy  kat korang yang menyibuk nie...Viper...PJ





Share this article :

Post a Comment

Note: only a member of this blog may post a comment.

 
Support : Dunia Video Nakal | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2016. DUNIAL NAKAL - All Rights Reserved
Dunia Video Nakal Dunia Video nakal My Adulttv My Adulttv
Proudly powered by Blogger